luni, 30 noiembrie 2009

Happy day


Ziua de ieri este probabil o zi pe care nu o voi uita, pt ca ieri am intalnit barbatul caruia i-am zis “te iubesc” pt prima data. :)) Daaar … sa incepem cu inceputul … ieri am fost la munte. Bineinteles ca era sa pierdem trenul [ multumim Andreea :)) ] … dar pana la urma tot raul spre bine … billet nu am luat … am ners cu nashu’ … ;)) Pe tren cea mai mare caterinca … am jucat carti pe porunci … ce pot sa zic … am cersit pana cand am strans 5 lei [ Multumesc Vali ] … am fost intrebata de un betiv ce stiu sa fac pt 10 mii :)) un tigan cu acordeonul mi-a pus mana pe fund … si cum spuneam si la inceput … in gara la Ploiesti … vine Gabi la mine si imi arata un barbat aratos … pe la vreo 65-70 ani … cu toti dintii lipsa … mort de beat … ce sa mai … barbatul perfect … cand l-am vazut … [ acum o citez pe Andreea ] “ s-au dezlantuit toti hormonii din mine” :)) nu am putut rezista si m-am dus sa ii spun ca il iubesc … bineinteles … clar si raspicat … sa auda toata lumea iubirea ce i-o port :)). Revenind la alte porunci … Pasa i-a facut o declaratie de dragoste celui care m-a intrebat ce stiu sa fac pt 10 mii … bineinteles ca trebuia sa ne amintim putin si de Michael … si Robi cu Vali ne-au dansat pe 2 melodii diferite de ale lui :)). Urmeaza nelipsitele matanii … Gabi care cerea 3 boabe de porumb dimineata la pranz si seara … si Vali care ruga lumea sa ajute un copil orfan “ sa-si ia vila si Mertzan “ . In Gara Busteni Andreea si Pasa au mers aman2 cu o foaie in mana … Pasa saracuta … vesnica ei problema … “l-ar lua dar nu are pe al cui” =)) . Am urcat pana la Cascada Urlatoarea … unii dintre noi s-au ratacit … iar eu una ce pot sa zic … multumesc Gabi ca ai stat tot drumul cu mine si ca m-ai tinut sa nu cad :)) … cum a cazut Pasa saracutza =)) … dupa spusele ei a calcat intr-un “rahat” de urs :)). La restaurant la Gura Diham Lidia a cerut o ciorba de ce’atarna … iar Pasa a fost poreclita de Vali “ Gaura Nearga” =)). Cand am plecat de la restaurant … logic ca pe drum nu puteam sa ne plictisim … si hai sa incepem jocul … cine trage cartea cea mai mica il cara in carca 10 metri pe cel care trage cartea cea mai mare … Mai e nevoie sa spun ca eu am tras de cele mai multe ori cartea cea mai mica si ca i-am carat appe pe toti in carca … ? Pe tren la intoarcere … logic ca am mers iar cu nashu’ … si am stat exact langa WC ca niste aurolaci pt ca era full . Am jucat “ Adevar sau provocare “ … care a fost mai mult adevar … am aflat lucruri noi … bineinteles … ca in orice joc au fost si niste intrebari indiscrete … dar deh … riscul jocului . :)

P.S.: Iapa meaaaaaaaaaaa :))) [ G. G. ]

4 comentarii:

  1. stii...stateam yo asa si ma gandeam...atunci cand ne-am ratacit...ca...ultimul lucru care il facusem a fost sa-i declar dragostea mea lu' nea'gheorghita :)))...si ma simteam chiar implinita ca am facut si yo asta pt prima data in viata :))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Buey...cel cu porumbu era tot vali...eu ma rugam pentru sanatatea tuturora =))
    dar flow de ce nu amintesti si de faptul ca ne-am rotit in jurul degetului pentru ca nu aveai nici un 7 in mana?:P

    RăspundețiȘtergere
  3. =))) ce aiurea ... eu am scapat cel mai usor .. :D dar posturi noi nu mai puneti si voi ?! ca e plictiseala !

    RăspundețiȘtergere