duminică, 22 noiembrie 2009

pamparam ...



pff...am lipsit mult ... cate postari ;))) ... vad ca lucrurile merg din ce in ce mai bine ... toate bune si frumoase ... facut un rezumat al saptamanii trecute ... cuv kre ar defini`o :-? ... buna [cu mici exceptii] :)))) ... sper sa merga din bine in mai bine ... ma bucur ca vietile noastre au luat un crus normal ... pana una alta ... :))) ... sper sa scap si eu din mica problema in care singura m`am bagat ... tre` sa ies singura oricum ... :P .... pfff...asta imi aminteste de chestia aia kre ne`a zis`o profa de engleza .... (invatatura era k : cine te baga in kkt nu inseamna k iti vrea raul ... si cine te scoate din kkt nu inseamna k iti vrea binele ) ... deci mai bine ies singura :)))) .... daca nu ... pfff ... vad eu ...
idee e ... asa cum a spus si Flow ...ca sambata a fost mfa ... dar am cva de adaugat ... :conteaza cine a castigat la bataia cu perne ... eu cu geany bineinteles :D ... pt picioru` in ureche nu te`am iertat inca >:P ... in club a fost mfa ... [app...nush dc am plecat asa devreme :))) ] ...
si totusi nu cred ca le poti avea pe toate ... cine nu simte lispa a ceva ... (probabil ca nici nu`ti dai seama ce lipseste) ... sa ridice 2 degete (de la aceeasi mana) :))) ... ma rog ...
tercand peste ... ca de obicei ... incepe o noua saptamana ... lunea este ziua care are pe lista lucrurile de care incepem sa ne lipsim ... asta inseamna ca eu de luni ... in primul rand nu mai chiulesc ... oricum am ceva timp de cand nu am mai facut`o :))) .... [pfff ce naspa a sunat asta:)))] .... in al 2-lea rand ... o sa ma apuc serios de invatat :D ... asta chiar trebuie ... dar iernile [ma rog pe vremea asta] ... nu avem niciun chef de iesit afara si chestii ... dar acum ...park nu am stare ... deci chestia cu invatatu` chiar tre s`o pun in aplicare :D ... nu vreau sa dezamagesc ... mai mult decat am facut`o :( ...
de fapt ... cred ca am asa am inceput 2009 ... dezamagind ... mai intai pe mine ... pe urma pe restu` ... sper sa ma opresc aici ...
hah o chestie care m`a amuzat fff tare ... prostia se extinde rapid :)))) ... deci nu ne vom mai lua masca contra gripei porcine ... ci contra prostiei ... feriti`va!!! :))) ... dar cred ca leacu` este ignoranta :D ... so whatevere ... :D

nb :* ... g.g.


[singura piedica in realizarea viselor ... este teama de esec]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu