marți, 24 noiembrie 2009

buna de dimi :)




buna de diminetza tuturor ... dap...azi mi`a mers bine...pana la ora asta ... cu mici incidente la decolare:))) ... dap...ultima guma am scapat`o pe scara =)) ... probabil din cauza sacoului...:)) ma tinea ... ca doar eram la 4 ace :))) ... pfff oricum am uitat de incident ...pt ca Pasa m`a distrat inca de dimi...se uita la bara de la gaze ... dar tot s`a impiedicat=)).... ma rog ... am scapt de ce imi era frica :))) ... acum un jacobs :X ... si relaxare ... stati asa nu am chiulit ... e profa malade :P pasa zice ca se scrie cu 2 ee ... ca e feminin si nush ce :-@ ... Alinutza e cu foamea ...


inca cva ... azi de dimi am realizat ce dor ne e de vremurile in care umblam in brigada (ekipa de handbal-iflov) .... asta a insemnat o emotivitate mai mare la inspectie :-S ...


aaa si o spun si p`asta ... ca sa nu o zica Pasa prima ... am ajuns la ea din cauza nevoilor mele fiziologice:"> ... de la emotii :D ...










poop voi :D ... g.g.

Un comentariu:

  1. nu m-am impiedicat ma:(...inca ma chinuiam sa-mi dezlipesc ochii:))...eram dupa somn...si doar m-am oprit brusc cand am dat de ea...
    :)))
    :*

    RăspundețiȘtergere