duminică, 29 noiembrie 2009

8 C ...


Astazi … o zi cat se poate de draguta :) … Dupa aproape 7 ani de cand am terminat Generala am facut o mica reuniune de cls … nici nu mi-am dat seama cum au trecut 3 ore … am rasfoit agendele … si radeam pur si simplu de ceea ce ne trecea atunci prin cap … cum trece timpul peste noi … atatea si atatea amintiri … lasam atatea lucruri in urma … trecem prin viata si uitam lucrurile cu adevarat frumoase … am incheiat bineinteles reuniunea cu o vizita la diriga … care in momentul in care ne-a vazut ne-a luat si ne-a pupat pe fiecare in parte cu lacrimi in ochi … i-am promis inca o vizita de colind … sper sa ne tinem de cuvant :) Chiar imi era dor de fostii mei colegi cu care am petrecut 8 ani din viata … cu care am legat prietenii … si ciudat … dupa atatia ani unele prietenii chiar s-au pastrat … stateam si ma uitam … si ma gandeam ca pe cel putin 3 dintre ei i-as putea suna oricand … si m-ar ajuta indiferent de situatie …  
“ Să ştiţi că nu există pe lume ceva mai de preţ şi mai trainic, mai sănătos şi mai folositor în viaţă decât o amintire frumoasă, şi mai ales o amintire plină de farmec din anii copilăriei “ . 


Miss u … G.G…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu