luni, 16 noiembrie 2009

Lumea mea ...


Stiu ca traiesc
Pentru acele dimineti cand mirosul de cafea
Pregatita de "fetele mele", ma poate reanima

Pentru zilele de vara cand din cerul insorit
Picaturi calde de ploaie incep sa cada subit
Pentru zilele de iarna cand departe de ciment
Pun placa sub picioare pe partia Clabucet
Pentru cei ce-i respect si-o stiu fara sa o spun
Pentru seara cu fetele, bradul de Craciun

Sau serile de vara-n care rupti de oboseala
Ne retragem sub umbrele sa scapam de toropeala
Consumand cate o bere, stam asa cu totii

Imi plac zilele in care ardem un gratar
Imi place sa ma prinda dimineata in bar
Dar mie ca sa ma simt bine, imi ajung
O sticla de vin rosu si-un pachet de Parliament lung :))

Viatza-i naspa uneori, d-aia in anumite clipe
Ma retrag in lucruri simple, da...in lucruri simple ... 

G.G...




Un comentariu: