joi, 3 decembrie 2009

De la super tare in sus :))


Zilele trec si aduc cu sine ... gustul amar al unor amintiri ... gustul usor dulce al prezentului ... misterul zilei de maine si bineninteles dezamagirea :) ... am crezut ca valorile omenesti sunt diferite de la individ la individ ... nup nu e asa ... sunteti o apa si un pamant :).
Scene lacrimogene ... vorbe aruncate in vant ... ipocrizie :D ... hai ma ce naiba sa fim realisti !!! Eu sunt ... si vad ca nu da bine :))) ... cu toate astea nu dorec rau cuiva ... nu`s genu` ... de fapt nu cred ca imi mai pasa in vr`un fel :P ...
Valorile nu exista :P ... nici nu trebuie ... ca si eu le`am dat uitarii :D ... stiu inteligent din partea mea ...
Cu o floare nu se face primavara ... dar cu un regret se duce totul :D ... trist dar adevarat ...
Ce regret ... (rectific) ... ca am dat cu picioru` cand nu trebuia ... daca facem o alegere mai buna ... nu avem regrete acum ...
Si eu am spus cuvinte in vant ... nu imi plac aparatorii "patriei" ... victimalismele ... "avocatii" ...
Nepasatoare eu ... chiar deloc ... am o stapanire de sine exploatata la maxim ... si se extinde :D ... de ceva timp cand spun "nu" ... nu ramane ...
De ce atatea "...." hai ca tre` sa stiti ... ca doar invatati sau ati invatat pt bac ... pauze meditative :D ... prea multe idei ... dap geniul din mine :)))
Nu mereu faci alegeri bune ... cum niciodata nu vei stii care este cea mai buna alegere ... sincer nici nu vreau sa stiu ...
Si m`am gandit sa ma mai skimb putin ... cum nu m`am facut inca inteleasa :) ... mi`ati rupt inima va rup capu` :))) eh glumeam ! ! ! Iert dar asta nu inseamna ca uit ... ganditi`va si opriti`va la timp cand va ia gura pe dinainte :) ... si cum in seara asta ma simt excelent :X (ziua de azi a fost super) ... nu ma bag inca la somn ... ziua de maine o voi incepe cu o cafea :D ...
Au inceput sa imi placa sezatiile tari :D .. provacarile :X ... din cauza asta intru in belele...mai grav e ca nu imi pare rau ... nici nu o sa imi para ...
App ... roata se intorce mereu ...


"Ironia este cea mai fina arma de a expune defectele altora ... "


ps : Nu o sa imi rapiti niciodata visele

g.g. ;;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu