marți, 17 noiembrie 2009

New day ...


God … ce gust naspa are apa … :)) dupa cel putin o saptamana in care am baut numai cola … acum ca am ramas fara … am fost nevoita sa beau apa … câh … anyway … sa trecem peste … astazi … pana acum toate bune si frumoase … bineinteles ca la facultate nu am ajuns … ne pregatim sa plecam la un suc undeva … prin Bucharest … mai scapam de monotonia si tensiunea asta … Usor usor incerc sa imi fac ordine … in viata … ganduri … sentimente … prieteni … chiar si cunostinte … Multi confunda adesea cunostintele mai apropiate cu prietenii … but trust me … cine are un prieten adevarat … se poate condisera norocos … cineva caruia sa poti sa ii spui orice fara sa iti fie teama ca o sa te judece … critice … sau ca dupa un timp o sa afle toata lumea … n’as putea acum sa dau o definitie … a defini inseamna a limita … Chiar daca in ultimul timp am dat cu bata’n balta … vreau sa va spun ca nu am uitat “Cine cand aveam nevoie mai mare mi-a fost alaturi … cine m-a inteles, cu cine am ales sa imi beau banii … cine a ramas aici indiferent ca au trecut anii, cine mi-a strans mana cu caldura, cine cu ura, cine cand s-a apropiat de mine nu a purtat armura “ … I’m here for u … and I am really sorry … 
Si daca tot am plagiat la un moment dat inchei prin a va spune : 
“Intre noi stii ... defectele sunt acceptate
Intre noi stii ... nu vezi priviri arogante
Intre noi stii … totul se-mparte
Au fost si ceva certuri
Ne-am bagat si p**e-n gura
Si-a doua zi imparteam aceeasi cola pe bordura

Asta-i pentru noi
Pentru noptile pierdute
Pentru sticlele golite in cateva minute
Asta-i pentru mine sa-mi amintesc la batranete
Ca sanatatea mea s-a dus pe p*la-n tinerete “ :))))

Love u buah … G.G.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu