miercuri, 18 noiembrie 2009

●♥●NOI...●♥●


NOI...

-Tipam...sarim în sus de fericire[:X],"nimic nu ne opreste sa urlam tare :SUNTEM FERICITE!!" ori de cate ori avem ocazia...
-Suntem dezamagite de persoane care nu credeam ca vor face asta vreodata[:D ghinion...pe viitor stim la ce sa ne asteptam]!
-Facem multe lucruri din impuls[cele mai multe yo le fac :D]...dar de fiecare data ne-am cerut scuze[>:D<]

-Gresim drumul dar mergem mai departe.[si ne invartim prin Buc,ca un k***TEL intr-o caldare :D,doar pentru ca sunt yo sigura ca ala e drumu'corect :D][:))]
-Zambim atunci când inima ne plange[dar... am izbucnit in plans atunci cand nu mai era nimeni in jurul nostru...doar NOI si nimeni altcineva].
-Plangem ascultând muzica si privind fotografii...[:-<]
-Dam telefoane doar pentru a asculta o voce...[:-"]


-Am tipat una la cealalta si ne-am certat...doar pentru ca stiam ca o sa ne impacam...si cand ne asteptam mai putin,ne spuneam cat de mult contam una pt cealalta...
-Am luat în brate pentru a proteja,am fost luate în brate pentru a fii protejate...[>:D<]
-Au fost momente în care ne-am simtit singure între "o mie" de persoane...doar pentru ca ne lipsea una...
-Am fost îndragostite crezând ca va fi pentru totdeauna...[in ritmul asta yo chiar o sa ma duc la manastire :D :))]..
-Am fost îndragostite de un surâs...am confundat sentimente ...
-Am iertat,am încercat sa uitam anumite persoane si am descoperit ca e greu sa uiti.De iertat,ierti...dar sa uiti e foarte greu...unele sentimente,lucruri,vorbe...din diferite motive:fie au fost prea frumoase,fie prea dureroase...nu le uiti niciodata...oricât de mult ai încerca. -Am facut multeeeeeeeee NOI [:D]...


Stau si ma gandesc doar o secunda la toate lucrurile astea care par marunte,dar care umplu acea secunda aparent banala cu atata bucurie...si bucuria asta trebuie intretinuta si ea...si indiferent de obstacolele de care ne vom lovi,vom trece peste...si vom continua sa adaugam la lista asta "n" lucruri marunte de care avem parte zi de zi si care fac ca acel cuvant numit "PRIETENIE" sa fie mai puternic cu fiecare zii care trece...



Spun doar ca am realizat cat de usor e sa vorbesc fara sa stiu ce inseamna defapt acele cuvinte pentru persoana careia ii sunt adresate ...probabil ca persoanele dragi mie stiu cel mai bine lucrul asta...[:(] si nu-s deloc mandra de asta...pentru ca treceti mereu peste asta,pentru ca stiu ca mereu o sa fiti acolo,pentru ca doar cu voi simt ca-s intreaga si cu voi zambesc cel mai tare...Pentru ca...cu voi am parte de furtuna aia de rau amestecata cu bine,pe care doar noi stim sa o intretinem...vreau sa va multumesc!!"



[:*][:*] [g.p]

2 comentarii:

  1. Asta e pentru voi :) !!!
    ...trb sa-i multumesc lu' flo si lu' pasa:))
    daca nu ma certam cu ele aseara...n-as fii scris asta...
    :)

    :*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. si geaninei si alinutzei k ma bat atunci cand gresesc :)
    :*:*

    RăspundețiȘtergere