joi, 26 noiembrie 2009

Fuck...ultate ...

Chiar daca profa de romana ne-a spus sa nu incepem niciodata o propozitie cu “deci” … eu una o sa incalc aceasta regula … :))
DECI … aseara cand m-am bagat la somn mi-am propus eu ca astazi sa ma trezesc devreme, sa imi fac curat in camera … si bineinteles sa ma duc la facultate si sa vad si eu cum arata o zi din viata unui student care vine zi de zi si ajunge la toate cursurile si toate seminariile. Asadar … am pus ceasul sa sune la 08:00 … ca de obicei am tot dat amanare la alarma si m-am trezit pe la 9 jum … am plecat de acasa pe la 10 jum … Ajung in Romana … ma intalnesc cu 2 colegi si hai sa cautam sala in care avem seminarul … incercam noi in vreo 3 sali … toate inchise … dam niste telefoane … si aflam ca azi de fapt nu se tinea seminarul la Sociologie … OK … Hai in Cismigiu … Vremea a tinut cu noi … zici ca vine Pastele nicidecum Craciunul … Stam ce stam … radem … glumim … astea … si pe la 4 ne hotaram sa intram si noi la ultimul seminar … L-am condus pe Cristi la metrou … si o iau la pas cu Alexandra spre facultate … marea mea dilema pe drum era ce zi este azi … si o intreb pe Alex … “ Bai Alexandra … azi e marti sau joi ? “ … mai bine nu o intrebam … pt ca raspunsul ei a fost : “ Ce-ai ma ?? Azi e vineri “ :)))) … se vede cat de des trecem aman2 pe la facultate … :))) Anyway … ajungem finally la fuckultate … urcam 4 etaje … ca doar deh … fetele trebuiau sa ajunga la seminar … stam noi ce stam … 16:15 … 16:30 … 16:45 … nu apare nimeni … nici un coleg … nici un prof … asta in conditiile in care seminarul trb sa inceapa la ora 16:30 … si incepem sa sunam … are loc urmatorul dialog :
Eu : Ce faci colegu’ ?
El : Ma joc …
Eu : Te joci ? Ce te joci ? Unde ? ( deja incepeam sa ma enervez )
El : Pe calculator … in camin …
Eu : Pai nu vii la seminar ?
El ( incepe sa rada ) : Ce seminar ma ? Azi nu am facut nici un seminar si nici nu facem … nu imi spune ca esti la facultate …
Eu : … wow … ba da … chiar sunt la facultate … cand vin si eu nu se tin cursurile … 
Foarte tare frate … deci acum ma mai duc tocmai miercuri la facultate … sau chiar joi … si nu cred ca o sa mai incerc vreodata sa vad cum este o zi a unui student care pur si simplu e zi de zi la fuck … fara sa rateze macar un curs …  
Pup iu … G.G … 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu