duminică, 22 noiembrie 2009

Happy day ...



Ieri … una dintre cele mai bune si frumoase zile din ultima vreme … lasand la o parte faptul ca m-am trezit la 7 jum … pe la 2 au venit fetele la noi … si in incercarea noastra de a face curat in casa … mai multa mizerie am facut :)) s-a lasat cu cea mai mare bataie cu perne :x nu mai conteaza cine a castigat … mi-am primit cateva perne k-lumea in cap … dar i-am dat un picior in ureche Lidiei … sry dar il meritai :D :)) dupa care … graba mare … care mai de care … sa faca dush … sa se imbrace … sa se aranjeze … Urmeaza o iesire in Calul nostru cel Balan … cand am ajuns noi acolo ceilalti au plecat :)) [ Va simteati complexati ma sau ce ? :)))) ] O lasam pe Pasa in studio … o luam pe Alinutza si mergem sa bagam o shaorma :D dupa care … graba mare … trb sa ajungem la un majorat , dupa care in Princess … asa ca mergem noi la Alinutza sa ne machieze [ multumesc Alina ca ai avut rabdare cu mine si ca ai asteptat-o pe Geany sa isi stearga “toate buzele” :))) ] si o taiem spre Chitila. Pe drum … o masina se tot tinea dupa noi … bineinteles ca i-am injurat de mama focului … realizez intr-un final ca erau niste fosti colegi de cls … care mi-au dat de 2 ori aceeasi tzeapa … [ va multumesc si voua btw … dar va iert … :p ]. In Princess plictiseala la inceput … dar dup-aia … :> show ce sa mai … eu una m-am simtit bine … sper ca si Pasa ca doar a fost ziua ei [ Happy b-day once again ] .

    Anyway … 3 persoane mi-au facut ziua intr-adevar frumoasa … 

1. Alinutza … te ube pissy si sa stii ca imi pare rau ca am dat-o cu bata in balta .

2. Surioara mea … pentru ca era happy … si Geany … daca tu esti happy … sunt si eu :*

3. Inca o persoana … [ :D ] care m-a facut sa imi dau seama ca sentimentele mele pt “tine” nu erau atat de puternice pe cat am crezut … care m-a facut sa imi amintesc de cat de bine si frumos era inainte … si care m-a facut sa imi amintesc de placerea pe care o ai cand “rascolesti” pe cineva … [ :D ] … pentru ca stiu ca am rascolit niste sentimente … >:) [ Eu nu fur inimi … le primesc cadou ;) ] 

Iar in ceea ce te priveste ... nu pot sa spun decat atat : " cu eleganta te voi trata si daca vrei cu aroganta ... am plecat, pastreaza distanta " ...

U know u love me ... G.G. ;))


Un comentariu:

  1. :X:X:X
    >:D<
    >:D<
    nebunia asta e cam zi de zi:))
    Alergam dintr-o parte in alta:))
    ...si probabil ca daca n-ar fii zi de zi...ne-ar lipsi cu siguranta:))

    >:D<
    ms voua :X
    m-am facut si yo mare maaa:)))
    da'...mintea la cap tot nu mi-a venit=)))

    RăspundețiȘtergere