duminică, 15 noiembrie 2009


Intre dezamagire si confuzie
Dezamagirea de sine e cel mai greu sentiment de suportat … oare ne vom da seama vro`data ca mergem pe o cale gresita inainte s`o dam in bara???fiind vorba de me … categoric NU … calitatea mea de a spulbera tot in jurul meu chiar tine … dar nu cand trebuie :-j … nu stiu cum reusesc … dar imi iese … probabil persoana care m`a ajutat cel mai mult … a fost cel mai dezamagita de me … doar dupa seara asta am inteles … de ce a fost asa … nu`mi puteam explica … rasplata dupa tot ce a facut pentru me unde e ??? … putin sunt cei care inteleg ce incerc sa spun … pentru ca desi nu am o sora am avut parte de una … probabil ca de cea mai buna … pentru ca atunci cand am fost jos … m`a incurajat … a ramas langa me … desi nu mai era nimeni … putea la fel de bine sa ma lase … nu voi putea vro`data s`o rasplatesc … asta e clar … lista cu idioteniile facute de me intr`un interval foarte scurt de timp este lunga … si cuprinde multe persoane … mdea …
Cand se deschide o lista ca asta … iti aduci aminte de multe … probabil mult prea multe pentru a fi suportate … scuzele probabil sunt de prisos … oare va fi mai bine maine ???
In momente ca astea ai o singura consolare … nu e numai vina ta … sunt persoane care au intercut cu mult masura … dar e o consolare nu o scuza …
Cautam sa scapam de monotonie … dar a intervenit o alta mult mai deplasata … so me 8- …



Am crezut ca in linistea camerei mele ideile vor fi ordonate ... nu e chiar asa … si cum e probabil sa o fi dat`o iar in bara … va spun nb ...




By g.g.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu