vineri, 13 noiembrie 2009

O noua zi ...

Si cand totul pare sa o ia razna … eu … stau relaxata : cola si ceva mai mult :> … divergentele vor exista oricum in viata citadina :) … programul meu a fost scurtat si pe ziua de azi :d … deci e ok … si asa locul de desfasurare a actiunilor mele matinale ma scoate din minti … discutiile din jur sunt fie despre sex fie despre ce a facut cutare in data de … la ora de …
K tot vorbeam de “matinal” … singurul lucru frumos al diminetii este o cafea buna :X … si cand te gandesti ca nu esti singura … parca ai asa un pic de elan … sa te ridici din plapumioara calduroasa si sa iesi in gerul de afara … bine ca asta nu inseamna ca nu vei intarzia :D … tipic feminin :)
Si pentru ca ideile mele nu sunt intr`o ordine bine stabilita revenim la locul de desfasurare al actiunii J…ma streseaza tipetele stridente inca de la prima ora … si rasul cu subinteles … sau de multe ori doar pentru a atrage atentia ... si cum eu cred k oamenii sunt oameni si porcul e in tava ignor lucrurile de mai sus …
Dar sa trecem mai departe … sa vorbim despre parcursul zilei … incepe bineintles cu o mica cearta … trecem peste … si continuam cu lucrul relaxant al zilei … : cola si inca ceva J)) … discutiile zilei sunt obisnuite : planificarea week-end-ului … promisiuni gen : de luni nu mai chiulim si nu mai bem cola … :)) .planificarea iesirii de seara (de obicei la giulia) … lucruri feminine : o oja noua ceva … si cand nu avem ce face ne gandim : as bea o cola … as enerva pe cineva … i`as da teroare altcuiva … m`as pisa pe multa lume … dar lucrurile astea le las pe mai tarziu … :D … aunci cand o sa am si suport … Pana una alta … invatati sa priviti si dincolo de aparente … ;)



So good luck … x.o.x.o
By g.G.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu