marți, 24 noiembrie 2009

Cugetari ...



pfff...relaxareeee...azi am fost foarte silitoare :) ce pot sa zic ... e tarziu ... maine o sa fie o zi plina ... sa se duca si saptamana asta :X ... si sper sa treaca cu norocul de partea mea :D
Astfel de seri ... ma aduc asa pe linia de plutire ... amintiri ... trecut ... prezent ... viitor ... dar vb aia ... traieste prezentu` ... cu lucrurile invatate in trecut ... (pe cat posibil) ... pacat ca te lecuiesti de unele chestii cand e deja tarziu ... decat deloc ... e bine si asa ... Ca orice om regret unele chestii ... dar trec peste ... si incerc sa fac alte persoane sa`si dea seama ce mult gresesc ... dar ca si mine nu se vor opri pana nu se vor convinge singure ...
trecutu` ... nu regret ff multe chestii ... intr`un fel ma bucur ... de cum a decurs totul... [decat regrete mai bine triste amintiri ... yep ... ] ... macar am facut totul ...
viitor ... habar nu am ... nici nu vreau sa stiu ... e bn asa ... misterul face parte din existenta ... cu cat incerci sa aflii mai multe cu atat dai de mai multe lucruri necunoscute :P ...
prezent ... ceea ce conteaza :) ...
sa trecem al lucrurile care ne bucura zi de zi :
-discutie educativa cu Geany - cred ca nu va dormi la noapte :))) => dezinteres din partea noastra
-discutie filozofica cu Flow => chestia cu blogurile o cam ia razna ...
-discutie cu Pasa (a descoperit cam ce i`am luat de ziua ai) => pasa : cred k mi`a luat kiar ce am vrut
alinutza : o putza roz de plush
pasa : ooo dak e asa
pasa : o sa dorm bn pe ea :D
-discutie interesanta cu Alinutza la ora de sanatate => no puncte pt me >:P ... desi eu am fost la ora ... nu mi`a pus si mie puncteee :((((( ....
-discutie tot cu Alinutza la ora de romana => nu am priceput o iota din recapitularea aia ... :)))
-dezbatere asupra lucrarii de la filozofie => inspiratie la lucrare = nota mare :))
-intalnirea de la ora 8 fara 5 :)))0 => bombanit cu ftl pana la lic :)))
-discutie amicala cu mami => ma va stresa cu intrebari ... desi e o fire ok

bafta ... g.g.

[incerca sa ajungi la soare ... chiar daca nu vei reusi ... vei sfarsi printre stele]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu