joi, 24 decembrie 2009

Craciun fericit ! ! !


A mai trecut un an ... un an plin ... si cum lasa`ma in spatele momentele aiuera , amintirile nu prea placute .. va doresc Craciun fericit si tot ce va doriti ... sa va aduca Mosu` ce va doriti ... chiar daca e criza :)))) .... app copiilor rai nu le aduce nimic ... >:) ...

Fie ca spiritul Craciunului sa va invalui in iubire , bunatate , impliniri :) ....


Ajunul Craciunului s`a desfasurat in ritm alert ... curatenie ... pregatiri ... etc ... seara petrecuta la giulia ... joc de carti ...

Ieri, 23 decembrie , Robert chiar a castigat pe spatele meu ... dar e prea mandru sa recunoasca ... mi`a parut rau ca nu am fost la colindat ... se mai intampla :D ... mergem cu capra :))))) =))) [desi nush daca deja a trecut vremea ei :))) ] nu e asa fetele :)))) ...
g.g. ... x.o.x.o.

Un comentariu:

  1. =)) =)) cine vb de mandrie si orgoliu :> bine mah .. noi doi am castigat datorita tie ..ca sa vezi , eu las de la mine :> tu poti ? :> stiam ca nu poti :)

    Craciun Fericit :) sa ai parte de bunatate , bafta multa la bac si admitere si in tot ce iti propui :)

    RăspundețiȘtergere