sâmbătă, 26 decembrie 2009

X-Mass

Un Craciun cat se poate de frumos ... o zi de neuitat [ :)) ] . Am inceput cu o cafea la Giulia. Initial am fost vreo 5 fete ... dupa care incet,incet am adunat aproape toata gasca. Sampanie, bomboane cu lichior si o ciocolata din partea "casei". Poze cu Alin si cu Sofia [ :x ].  Apoi petrecerea la Robert ... Tequila. Vodka. Vin. Mancare si dulciuri din plin. Prieteni. Distractie. Dansat pe masa ( bine ca nu s-a rupt cu noi ). Cadouri [ ms Gabi pt carte :X ] ... Suzeta mea care a facut senzatie. Palaria lui Robert care, de asemenea, a facut senzatie. Red Bar. And ... nothing more to say ... Detaliile picante le tinem pt noi [ :)) ]

" Sper ca e sange "

" Nu mai beaaau "

" Aoleu ce rau imi e ... " [ :)) ]

And remember ... What happens in Vegas ... stays in Vegas :D :)) [ G.G. ]

Un comentariu: