marți, 8 decembrie 2009

Leapsa ...

-Ziua cea mai frumoasa : 30 mai 2003 ; 09.08.2008
-Cel mai mare obstacol : nu exista
-Cea mai mare greseala : 2009
-Radacina tuturor relelor : NOI
-Distractia cea mai placuta : un dans in ploaie
-Cea mai mare infrangere : WTF ??
-Ceea ce ma face cea mai fericita : cand ma uit in oglinda si radiez
-Cel mai mare mister : NOI
-Cel mai rau sentiment : Mila ...
-Sentimentul cel mai placut : Satisfactia
-Cel mai bun remediu : NOI
-Forta cea mai puternica : And again ... NOI

-Imi bate inima tare atunci cand...: ma uit in oglinda si vad cat de bine arat :))
-Nu spun niciodata NU propunerii de a : raspundem oricarei provocarii ... dar nici unei fantezii :))
-Cand ma indragostesc ... doar orgoliul meu iubeste ( g. )
-Prietenii spun despre mine ca sunt ... o diva !! :)) si putin nesimtita ;;)
-Daca ziua de maine n-ar mai exista, azi ... as da cartile pe fata
-Cel mai tare ma enervez atunci cand ... imi stica cineva ziua
-Am emotii atunci cand trebuie sa ... fac pipi si nu am unde
-O zi este perfecta atunci cand ... nu prea exista

Acesta este un pamflet si trebuie tratat ca atare ... :D

Kiss ya ... G.g.

2 comentarii: