luni, 21 decembrie 2009

Zi de decembrie


Astazi am petrecut o zi minunata alturi de gasca vesela.Ma trezit Flow foarte binedispusa sa imi spuna sa vin la taitu` de porc J) … bataie cu zapada bineinteles … fetele nu mi`a placut de voi … am ajuns toti la fete acasa … unde Robert a prajit cartofi prajiti o ora jumatate … bine si noi am facut treaba pe acolo :D … am mancat … cine a apucat J)) … si ne`am jucat J)) … am iesit la un binevenit vin fiert … si desigur Giulia caffe …

Si acum sa jucam leapsa ….

1.Cum te simţi astăzi?
Scott Brown – I don`t need nobody

2. Vei ajunge departe în viaţă?
Bitza – pofta de viata

3. Cum te văd prietenii tăi?
Lazard – I am alive

4. Te vei căsători vreodată?
Akon & Lea – love is wicked

5. Care e tema preferată a celui mai bun prieten?
Voltaj – De maine

6. Care e povestea vieţii tale?
Christina Aguilera - fighter

7. Cum era în liceu?
TNT – ani de liceu

8. Cum poţi avansa in viaţă?
Christina Aguilera – can`t hold us down / keeps getting` better

9. Care e cel mai fain lucru la prietenii tai?
Brigada – cantonamente la greu J))

10. Ce se preconizează pentru weekend?
R.I.O. – when the sun comes down

11. Ce cântec te descrie cel mai bine?
Paramode - decode

12. Dar pe parintii tai ?
Will & The People - knocking

13. Cum îţi merge în viaţă?
Adda –haos organizat J)

14. Ce melodie îţi va cânta la înmormântare?
Andra – zambesc si gata J)))) gl … Arssura & Adela – oriunde ai fii

15. Cum te vede restul lumii?
Gnarls Barkley – Crazy

16. Vei avea o viata fericita?
ASIA – suna periculos J))

17. Ce cred prietenii cu adevarat despre tine?
Modern talking – you`re a woman

18. Sunt persoane care te doresc in secret?
Alex & Puya – secret discret

19. Cum sa ma fericesc singur?
Puya – Ne doare’n p**a

20.Ce ar trebui sa faci cu viata ta?
Xzibit - concentrate



x.o.x.o [g.g.]

Un comentariu:

  1. au fost 7 tigai de cartofi >:P ...si daca nu eram eu ..nu mai mancati nimic..si voi ce treaba ati facut ? /:) dar chiar a fost nice ieri .. cand ati incercat 4 fete sa ma bagati in zapada si nu ati reusit :P pup the gossip girls :P

    RăspundețiȘtergere