luni, 28 decembrie 2009

Craciun


Dap petrecerea noastra de Craciun a fost un succes ... suntem tari am baut toti (15 cam asa) o sticla de suc :)))) ... vodka am baut direct din sticla :))) vinu` l`am baut "sex" :)))))=)))) ... a fost tare...eu am primit 2 cadouri foarte frumi :P ... am dansat ... am primit si niste vizite :))) ... nu erau foarte binedispusi ca ne`au spus sa dam muzica mai incet :))

A 2 a zi am am lenevit dar am dormit doar 4 ore ... nu mi`a trebuit lamaie , cafea etc :))) ... si nu am scos perle ca alte persoane :))) ...

A 3 a zi am petrecut`o doar la giulia ... (am fost acolo in fiecare zi sampanie astea , nu avem nicio absenta - macar acolo sa nu avem:)) ) ... deja ma plictisisem ...

Acum sa vedem ce iese de revelion :D ... nu cred eu ca se vor respecta unele chestii spuse a2a zi de Craciun , gen : "nu mai beauuu" :)))


Astazi statem relaxata pe canapea ... hmmm :-? chiar imi e dor de o zi de vara ... in care statem pe banca in baza ... si nu ma gandem la nimic ... nu credem ca o sa zic asta vro` data :))) ... am niste sentimente ciudate ... hmm ... dar intuitia mereu ma ajuta ... si ochii nu ma tradeaza (la propriu :D )



so buh-bye ... [g.g.]
p.s. : uitasem ca mancarea e mai delicoasa la 12 noaptea :)))

Un comentariu:

  1. Dap ... uitasem sa specific ca a venit Politia de vreo 5 ori ... si dap ... a doua zi eu am scos perle la greu :))

    RăspundețiȘtergere