joi, 17 decembrie 2009

LMA Predis :*

He he … am lipsit cam mult … :)) si asta nu din cauza ca nu am avut ce scrie … ci din contra … nu prea am avut timp … :p . In primul rand … LA MULTI ANI PREDIS !! Sa ne traiesti 1000 de ani si sa dea Domnu’ ca si la anu’ pe vremea asta sa impartim aceeasi mancare de la Robert din frigider [ :)) ].  
Saptamana asta a fost una dintre cele mai bune saptamani din ultimul timp pot spune … si asta pt ca in sfarsit scumpul meu var s-a hotarat sa ne onoreze si pe noi intr-un final cu prezenta lui [ already miss u Adi … ]. Asa ca … vineri seara party la Red … sambata again … and then … disco :)) duminica narghilea … :D
Astazi … dupa ce i-am ajutat pe scumpii mei prieteni la impartirea cadourilor … am iesit la o plimbare cu Geany, Lidia si Alinutza in centru, unde bineinteles ca ne-am intalnit cu Gabi si Robert … au urmat un vin fiert … o mica bataie cu zapada … dupa care fetele au taiat-o la Giulia Caffee iar eu am fost la Alinutza … cea mai buna alegere pt ca la ea ne-a intampinat Alexia,scumpa ei nepoata in varsta de 3 ani jumate, care este pur si simplu adorabila [ :x ]. Au venit si Gabi si Robert … ne-am bagat la un joc de septica … iar Alexia ne-a aratat talentele ei de dansatoare … una peste alta … o seara SUPER !!! 

Maine sper sa facem si noi bradutzul [ :D ]

Ah da … si sa nu uitam … “ Ia uite ce trompeta mare areeee !! Vezi ca ti-a cazut din gura “ [ =)) ] [ Cine stie cunoaste ]

P.S: This one’s for u Alexia … [ G.G. ]

2 comentarii:

  1. "si la anu’ pe vremea asta sa impartim aceeasi mancare de la Robert din frigider [ :)) ]. " ... marsh mah !!! :))) pun lacat ;) si Alexia...chiar a fost super in seara asta :P

    RăspundețiȘtergere
  2. baaahh... voi n-aveti usa? :)) =)) (cine stie cunoaste) :))

    RăspundețiȘtergere