sâmbătă, 13 februarie 2010

Leapsa ...

Hai sa fac si eu leapsa primita de la Pasa ...

Principala trasatura a caracterului meu: orgoliul ...

Calitatea pe care o prefer la un barbat: sinceritatea

Barbatul ideal: ar fi suficient sa dau un nume ... dar prefer sa trec peste ... hai fie ... Orlando Bloom [ :)) ] kiddin' ...

Calitatea pe care o prefer la o femeie: discretia ... [ e atat de rara la femei :)) ]

Ce apreciez cel mai mult la prietenii mei: stiu sa se distreze ;))

Principalul meu defect: probabil tot orgoliul ... ah da ... si faptul ca nu am pic de rabdare ...

Slabiciunea mea: pff ... :-??

Ocupatia mea preferata: sa fiu un stress pe capul celor din jurul meu [ :)) ]

Visul meu de fericire: sa termin facultatea ... si sa plec ... pe Marte :p

Care ar fi cea mai mare nefericire a mea: sa nu pot sa fac copii ... m-ar termina pe viata :p

Orasul in care as vrea sa traiesc: " London, Paris, Roma, Ibiza, New york, Miami, Rio ... IBIZA !! IBIZA !! " [ :)))) ] [ :x ]

Culoarea preferata: verde

Floarea preferata: zambila ... liliac ...

Pasarea preferata: bufnita [ :)) ] noop .. privighetoarea, pescarusul

Numele preferat: Maya

Ce detest cel mai mult: ipocrizia

Darul natural pe care-as vrea sa-l am: sa prevad viitorul :>

Starea de spirit actuala: lene ... plictiseala ...

Regrete: prea multe ... sau poate prea putine ... oricum nu isi au rostul ... [ :) ]

Deviza mea: If u love somwthing ... let it go. If it comes back to you, it's yours ... if it doesn't ... it never was ... [ ;) ]

Geany ... Predis ... Robert ... va bagati la o leapsa ?

[ G. G. ]

2 comentarii:

  1. Darul natural pe care-as vrea sa-l am: sa prevad viitorul :>

    daca ai sti viata pe derost ...
    n-ar mai avea nici un rost ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine ma atunci ... sa pot citi gandurile oamenilor :>

    RăspundețiȘtergere