duminică, 14 februarie 2010

14 februarie ...


Nu stiu exact de ce am ales titlul asta.Pentru mine ziua asta nu a avut nimic special ... m`a intrebat cineva daca am primit ceva ... aiurea ... i`am raspuns simplu ca nu sunt indragostita si ca nici nu e nimeni indragostit de mine :) ... si legat de ziua de astazi am vazut cateva statusuri foarte tari :)) ... Noi am mancat bomboane la Giulia :))) si bine a spus Seby ca noi petrecem in familie :))) ... week`end`ul a fost dragut ... am invata cu Geany :)))) astea ... am facut mancare :)) astea ... au fost destule ... dar ... still missin` something :D ...

Radem glumim ... dar maine incepe prima proba la bac ... se da startul inca de dimineata ... voi fii acolo ... imi ramane sa va spun bafta tuturor ... inclusiv mie :))) ... si pentru cei indragostit Happy Valentine`s day ... ce a mai ramas din ea ....


So break a leg ... [gg]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu