vineri, 26 februarie 2010

Mdeah ...


Deci ... din pacate am ajuns la concluzia ca in ziua de azi trebuie sa fii nesimtit ... foarte nesimtit ... cat se poate de nesimtit ... pt ca daca nu esti tu ... vor fi altii cu tine ... Unii oameni chiar fac abuz de bunul tau simt si de generozitatea ta ... ca sa zic asa ... Fratilor ... nu imi place sa spun NU in momentul in care voi ma rugati ceva si eu va pot ajuta ... dar in asta consta toata treaba ... trebuie sa stii cum sa cereti acel ceva ... acel ajutor cat de mic ... nu am nevoie neaparat sa ma rugati ... dar un " Poti sa ... ? " conteaza foarte mult ... nu sa veniti la mine si sa mi-o spuneti ca pe un ordin ... pentru ca atunci e clar ca de la mine nu o sa primiti decat un refuz ...

Anyway ... So sick of it all ... [ G.G. ]

Un comentariu: