sâmbătă, 6 februarie 2010

For you ...

Mi-am verificat azi mail-ul dupa ceva vreme si am gasit urmatoarea chestie:

"Nu stiu de ce unii accepta ce scrie in lista ... o parte din lucrurile alea le faceam cand eram niste tzanci ... asa ca mai asteptam sa se maturizeze ...iar cea mai mare parte...cam 3 sferturi e facuta la caterinca de o alta femeie probabil ... deci voi, fetele va amuzati tot la glumele voastre :| plicticos as spune ... as vrea sa gasiti adevaratul sens al notiunii de "gossip girls" ... nu cu un blog comun si "mini petreceri" intr-un grup in care sunteti uniti pana a doua zi cand va barfiti si toata lumea afla care a vomat mai mult, care a fost mai beat, care si cum s-au sarutat, etc. nu ... nu asta inseamna "gossip girls".

si asa ca o mare paranteza...poate sunt mai amuzante motivele pentru care e mai bine ca esti barbat (barbat, retine !nu pushtan care pupa-n cur pentru speranta "poate ma saruta data viitoare"). have fun

P.S. Anonim pentru ca ne cunoastem si poate unii/unele nu vor intelege pe deplin "

Cam aici se incheie mail-ul ... motivele pt care spune el ca e mai bine sa fii BARBAT o sa le postez intr-un comentariu ca replica la ce am zis noi ca e mai bine sa fii fata ...

Acum ...
1. vreau sa se inteleaga ca postarea cu motive pt care e mai bine sa fii fata e pur si simplu o chestie intre noi si cativa baieti din gasca ... noi am scris-o la caternica ... nu trebuie luata personal ;) si chiar nu ma intereseaza care sunt avantajele / dezavantajele in a fi fata sau baiat ...
2. nu esti obligat sa citesti ce scriem noi aici ... sunt pe net idiotenii mult mai mari decat ce postam noi ...
3. nu inteleg de ce te-ar deranja "mini petrecerile" noastre ... sau poate doar in cazul in care vrei sa fii si tu invitat ... (pentru asta ar trebui mai intai sa imi spui cine esti) ...
4. barfele despre care vorbesti tu ... au loc doar in cazul in care la "mini petreceri" mai apare si lume nepoftita sau care nu stie sa iti tine gura ;)
5. si cu asta inchei pt ca nu am chef sa fac mare tam-tam pe chestia asta ... pur si simplu nu inteleg ce anume te deranjeaza si mai ales de ce ... ;) poate ar trebui sa iti vezi de treaba ta ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu