miercuri, 24 februarie 2010

In dulcele stil clasic :))

Mergand pe principiul " Daca ceva poate merge prost, va merge..." continui sa cred ca unele lucruri sunt triste coincidente.Nu iau nimic personal sau cel putin incerc ... nu imi pasa ce se mai barfeste ... nu ma intereseaza parerea unora ... sunt pasiva la tot ce se intampla in jurul meu.Dar unele lucruri sunt chiar aiurea ... nu va mai dati scumpi ... va stiu de cand erati la reducere (tare asta) ...

Azi a fost bine la scoala...o zi linistita (vorba vine) ,pe placul meu :) , nimic interesant nici in vietile noastre ... nu prea am fost in apele mele ... incep sa las garda jos ??? singurul lucru de care imi e frica ... :) dar nu cred >:) ... dar somnu` e mai puternic decat vointa ... si dorinta de a scrie ceva mai mult ...... somn usor :)

sometimes the only thing left to do it`s rap your hands around each other for the last time and than ... just let go ...
g.g

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu