joi, 4 februarie 2010


In sfarsit iau si eu vacanta ... mai am maine un examen si gata ... astept cu nerabdare sa incep semestrul al doilea ... pt ca pe primul am cam dat-o in bara ... am atatea si atatea planuri ... sper sa ma pot tine macar de unele daca nu de toate ... Vreau sa trec la buget sa pot sa imi iau loc la camin ... sa scap de tot ceea ce tine de orasul asta ...
In alta ordine de idei ... in viata si in sentimentele mele ... o ceata totala ... acum vreau ceva ... in urmatoarele ore vreau altceva ... pana la urma cred ca nici eu nu stiu cu adevarat ce vreau ... sau stiu si sunt mult prea lasa sa accept realitatea ... nu stiu ... sper sa imi pot pune gandurile si sentimentele in ordine pt ca uneori simt ca o iau razna ...
Pana una alta ... soare ... unde te-ai ascuns ?? Vara ... nu mai vii odata ?? Vreau la mare ... mai mult ca oricand ...

Take care ... [ G.G. ]

Un comentariu:

  1. >:D<>:D< sa ai bafta bre sa-ti indeplinesti toata planurile:*:*...si sa merem la mareeeeee\:d/\:D/

    hai npnp:*:))

    RăspundețiȘtergere