vineri, 19 februarie 2010

C`est la vie ...


In momentele de stres si nemultumire iti aduci aminte de tot ce`ti lipseste ... de ce ar putea face unele persoane ... cum s`au schimbat unii ... cum te`ai schimbat tu ... De cele mai multe ori mania mea se rasfrange asupra unei persoane care vinovate sau nu ... nu am avut curaj sa`i spun in fata nemultumirea ... de altfel fac precum vad ... "Nu`i treaba ta" ... si treaba mea care e ??? nu am dreptul sa stiu ce se intampla ... mereu stapana pe situatie am crezut ca voi trece usor peste o experienta nu prea placuta ... este linistea dinaintea furtunii ... Dar cum ma adaptez in functie de situatie asa voi face si acum ...

Zilele astea au fost obisnuite ... linistite ... stand degeaba am realizat ca imi place sa lenevesc :D mare =p~... dar bacul se apropie ... peste prima proba am trecut ... :) Greul abia acum incepe ... burta pe carte ... nu voi mai visa la : mare,vara,distractie :-"
Apropo ... existata persoane patetice dar tu le intreci pe toate :)))) ... asta ca o paranteza ...
"Cine ar banui ca-n ea zace altceva, cand ea se poarta atat de libertin?Totusi in sufletul ei se zbate o mare tulburare" ("Iubirile unui marinar" Pavel Corut )
g.g ... buh-bye :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu