marți, 19 ianuarie 2010

Zapada ...



Mdea vorba lu` Flow a inceput sa ninga ... pentru ca am visat noi prea mult la vara ... cand vom plecam toate la mare >:) ...


Ma rog , trezita pe un meleag acoperit cu zapada , care incepe sa ma streseze ... am luat mai intai contact cu frigu` : ... si bineinteles ca si ieri si azi am simtit atat de aproape zapada ... multumesc tuturor colegilor mei ... niste scumpi ... si lu`Ancutza ii multumesc pt sustinere :))) ...


Ziua nu a fost nici prea prea nici foarte foarte ... de dimi nici nu mergea tonomatu` de cafea :( ... si toata ziua am avut un sentiment ciudat ... adica ... l`am mai avut de cateva ori : ... nush ce inseamna asta ... dar nu cred ca e de bine ...





"auzi iubirea cum te cheama ? "


"Traieste clipa de iubire,
Din noaptea teilor vrajiti!
Trecutul e doar amintire,
In fata-s anii netraiti."


"In oameni se ascun lumina si intunericul.Cand intunericul invadeaza lumina oamenii devin bestii."



"Sa nu`mi vorbesti de despartire
In noaptea teilor vrajiti
Trcutul nu`i nici amintire
Trecuti sunt anii rataciti."


"Sa nu`mi vorbesti despre pacat
Cat stelel mai lucesc pe Cer ... "








(Noaptea teilor vrajiti - Pavel Corut)








[Pt toti cei care ma irita ... am o vb sa va spun ... GURA MICA ]


x.o.x.o ... g.g :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu