luni, 11 ianuarie 2010

Wb

Am zis ca o sa incerc sa ma schimb ... zilele astea gandindu-ma la cate am facut ... si la cate am gresit ... mi-am amintit de un bun prieten ... cu care rupsesem lagatura oarecum din vina mea ... Asa ca ieri mi-am luat inima in dinti si l-am sunat ... incerc o data ... de 2 ori ... nu raspunde ... ma gandeam ca asa o sa se intample ... cand ... dupa 10-15 min ... suna telefonul [ :D ]. In ciuda timpului care a trecut de cand nu mai vorbisem cu el ... se purta ca si cum nici nu s-ar fi intamplat ... si mi-a scos bineinteles si mie ignore-ul dupa mess ( intr-un final ).

Eu : Ma gandeam ca nu o sa imi raspunzi la telefon ...
El : Am crezut ca ai patit ceva ...

Nope ... n-am patit nimic ... imi era dor de tine ... atata tot :)

You know i love you "fataaaaa" [ G.G. ]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu