joi, 7 ianuarie 2010

Sesiune ...


Ca e sesiune ... ca e presesiune ... asta mai putin conteaza ... tot examene se numesc ... tot restante faci ... :)) Ideea e ca eu deja am inceput cu examenele ... ceea ce e groaznic. Nu am nici un chef de invatat, nu am nici un chef de nimic. Mai ales acum cand zi de zi se gandeste Tica sa ne invite pe toti la el acasa la o carte, un rummy, o barfa. Asa ca o sa spun cu parere de rau ( glumesc ) ca azi nu ma duc la facultate [ :D ]. Dar " de maine ma scol devreme, nu o sa-mi mai fie lene " ... si dap ... de maine o sa incerc sa ma apuc si de invatat si alte chestii de genul asta ... dar mai e pana maine ... asa ca "azi ma mai distrez o data" si in urmatoarele 2 ore mi-o tai la Tica ;)).

Have a nice day [ G.G. ]

4 comentarii:

  1. Cum ai zis pana acum...de maine nu mai mananc la Mc, nu mai beau cola...asa o sa te duci si la facultate si o sa inveti??

    RăspundețiȘtergere
  2. sa nu uitam de europolys .. si floricele ..
    si chiar ma gandeam .. azi ..
    sa ma duc sau nu la facultate .. dar din pacate .. trebuie ..
    nu e panica .. e sambata o zi .. deci o sa va astept la mine :D

    RăspundețiȘtergere
  3. de maine sa zici mersi ca nu esti la medicina sau alta facultate la care se fac multi ani gen.....

    RăspundețiȘtergere
  4. si mai pe scurt ce trebuie sa intelegeti din postul de mai sus: DUPA LICEU NU DATI LA FACULTATE BAAAA

    toate cele bune :D

    RăspundețiȘtergere