marți, 12 ianuarie 2010

Relaxxx ... Cola ... gumite ... voie buna ... dat fiind faptul ca scumpii mei prieteni nu au avut cum sa vina azi sa stea cu mine pana la ora 6 cand am sportul ... am aterizat in Crangasi in camin la niste colegi de grupa ... ma cam plictisesc eu asa dar e bine ca Mihai e binedispus si mai face cate o glumita ... :))

Vreau sa vina vara ... vrea sa ma mut in Bucuresti ... vreau sa iau examenele ... sa termine fetele cu BAC-ul ... sa mergem toate la mare ... sa nu mai existe certurile si chestiile astea intre noi ... sa fim cum eram inainte ... sa ies din monotonia minunatului nostru oras ... sa stam pe o plaja ... sa savuram o bere ... sa ne uitam seara la stele si sa vorbim despre vrute si ne-vrute ... sa ne intrebam care dintre noi o sa se casatoreasca prima ... sa ne gandim ca Lidia o sa faca fetita, Eva, iar eu un baiat, Adam ... si ca o sa ne vizitam cand o sa fim la casele noaste ... sa ne facem planuri de viitor impreuna ... sa nu ne tinem de ele ... dar sa ne amagim gandindu-ne ca o sa le respectam ... sa ne bucuram la maxim de momentele alea ... sa radem ... sa plangem ... impreuna ... sa ne amintim ca nu suntem singure ... ci singurele ... singurele care conteaza :) ... sa fim doar NOI ... si restul lumii ...

Dreaming of a better life ... [ G.G. ]

Un comentariu:

  1. ce frumos buah...8-> te-a lovit inspiratia :>...ce viatza ar fii...ce bere ma???k e apa chioara:))) noi bem tarie-)) tequilla am ziss!!!!
    :)))
    :&&:

    RăspundețiȘtergere