miercuri, 6 ianuarie 2010

Error


Astazi o zi minunata de ianuarie ... a inceput bine ce pot sa zic ... nu a sunat ceasu` m`a trezit Pasa la 8 ... ce`i drept e ca am dormit cu 50 de min mai mult dar am ratat ora de engleza :| ... alearga in toate partile, imbracate ... si fugi ... afar ger ... thaa iar am uitat caciula 8-| nici drumu` pana la liceu nu a fost placut ... am ajuns la scoala ... TIC minunat ... la 8 de dimi abia trezita sa stau cu ochii in calculator 8-| ... dupa am inghetat la fiecare ora ... acasa hai sa mananc ... hmm nu prea avem ce ... am incropit ceva ... am iesit afara si pentru prima data mi`a intrat apa in ghete ... doamne 8-| ... de ce azi??? ... maxi-taxi full ... minunat ... imi era dor de respiratii in ceafa si calcat pe picioare ... am ajuns acasa inghetata ... o tura pe la giulia ... plictiseala si acasa :P ... sa nu mai adaug ca Geany nu a vrut sa imi dea caciula ei ("iti dau un cacat")... si a dormit toata ziua (notat) ... aaa si tot Geany azi m`a ignorat total la scoala ...
Bine ca au fost si parti bune ... l`am batut pe Gabutz la avioane de 2 ori :)) ... si nu am mai stat la pregatire :D ...oricum ziua nu s`a terminat ... dar pacat ... e timpu` pt lectii ...


[g.g.]

"Nu`ti fie teama ca inaintezi incet.Teme`te daca te opresti"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu