marți, 12 ianuarie 2010

Am auzit vacantza ???


Pf...deci da astept vacanta ... dar nu astept sa termin liceu ... chiar daca nu l`am indragit mereu :) ... dar ai dreptate .... plaja ... soare ... mare .... fete ... deistractie ... :-< ... si u sa nu te iei de fetita mea Eva ... si app nu tin neaparat sa am o fetita ( asta oricum peste aproape 10 ani) ... si sunteti vaci ca radeti ... am nevoie cum avem toate... de o escapada ... de relaxare ... sa spargem granita care ne desparte de distractie ... bn sunt mai multe : banii , scoala , sesiunea :))) , vremea ... pnm :) ... oricum nu iti e interzis sa visezi :) ...

Zilele astea s`au derulat in ritm alert ... toate au mers bine ... ma gandesc ... e bine cand avem scoala , facultate , serviciu ... nu avem asa mult timp sa ne certam :))) ... am fost si sunt obosita ... am nevoie de somn ... dar au fost faze si faze ...

Week-endul mi l`am petrecut la Magurele ... superrrrtare 8- :))) ...

Luni scoala ... de la 10 ... am dormit bine pana atunci ... ziua mi`a fost inveselita de Masakru care a cazut (sunt sigura ca vei citi :)) ) ... seara Giulia ... cu gasca ...

Si azi ... pfff... ma plictisesc Geany ma tine in casa ... toata lumea isi vede de treaba ... pfff iar nu ma vede lumea :)))) .... ca doar am patit`o :)))



... nevoia de a iesi din tine , insusti ... [g.g]


3 comentarii:

  1. lasa pasa:))
    k yo am momente cand vorbesc singura:)))
    de ex azi...in 5 min de 4 ori am vb singura=))
    ...nu stiti voi ma...gandeam cu voce tare::))):*

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere