duminică, 10 aprilie 2011

Genial ! ! !

Fetele mele au fost foarte inspirate astazi :X:X:X ... genial ... absoluta genial ... tratand curentul mai nou numit "Curvelor , cu drag " au pus punctul pe i ... :D ... desi m`ati suparat pentru ca eu nu mai am nimic de zis :( ... doar cateva lucruri "istorice" ... Curentul a aparut intr`o perioada de insatsfactie a unor persoane din dorinta de a castiga ceva prin jigniri ... se manifeta la nivel local si este interzis minorilor ... aaa si domnisoarelor ;))) ... << daca intelegeti aluzia >> ... este care pe care ??? eu nu cred asta ... aici depinde de mintea fiecarui " autor " :))) ... unii sunt simbolisti ... altii romantici :)))) ... e o chestie simpla pentru unii : bagi mana in cacat pana la cot si incepi sa arunci ... poate poate " mizeria " din curtea ta ... se duce la vecinu` ceva de genu` :))) ... bun bun ... il arunci tu peste gard ... dar inca esti murdar de cacat ... ps : sa nu va ganditi sa luati o lopata ... nu e palpabil :)) ... foarte tareeeee :X:X:X:X ... Noapte buna ... pentru cei care pot dormi linistiti :))) eu pot ! ! ! [g.g]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu