vineri, 20 ianuarie 2012

Revenire !?!?!

Nu e kiar o revenire ... e mai degraba o oglindire a trecutului ... :))) nu de alta dar G.G.a gasit blogul nostru pe google :))) din intamplare...asa k mi`am amintit ... unde sunt serile in kre asterneam kteva lucruri din viata de zi cu zi ... erau aceleasi lucruri ... era o monotonie ... dar eram toate ... erau obiceiurile noastre ...
Am multe de spus ... nu as sti cu ce sa incep ... deci probabil nu o sa iasa asa bn ... am mintea vraiste ... multe ganduri ... multe teste ... sesiune .. e greu ... si dk tot am zis sesiune ... imi pare rau k mi`am pierdut niste colegi ... asa a fost sa fie ...

Noutati ??? mai nimic ... plictisealaaa ... cu bune cu rele ... m`am pus in functiune ...

Am mai realizat ... acum kteva seri ... k ma gandesc la viitor ... si imi imaginez cum ar fi dak ... dar ma gandesc foarte mult si la ce a fost ... mi`ar placea sa pot skimba finalul unor povesti vechi ... sau makr sa le pot spune unor persoane kt regret k nu le`am zis ce am avut de zis ... sa le spun imi pare rau k nu am facut mai mult de atat ... si sa le mai spun : imi pare rau k te`am cunoscut ( bn asta e km dura ... nici kiar asa ... dar pe aproape ) ... sau imi e dor... prea tarziu :) ...
neahhh ... sunt prea haotica ... in sentimente ... in fapte ...

alta data ... [g.g

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu