sâmbătă, 25 septembrie 2010

Wicked game ...

Jocuri ... vorbe si cacaturi :)) ... asa s`au desfasurat ultimile saptamani ... [intru doar in jocuri cu labirint ... caruia nu`i pot face fata :d ] ... poi nu eram eu daca nu ma bagam iar intr`o chestie aiurea ... prinsa la mijloc am dat dovada de o mare naivitate ... imi cunosc slabiciunile ... dar asta a fost prea de tot ... " Ce cacat ai in capu` ala ?!?!?!?! ... NIMIC !!! " atat de calculata ... cred ca m`a afectat intr`un fel vara asta linistita de care am avut parte ... probabil ca am in mine ceva care ma trimite drept in mijlocul problemelor :))) ... si aia se numeste INCREDERE ... iau toata vina asupra mea ... ce sa mai schimb :-? ... vestimentatia nu ... parfumul nu :)) ... pritenii vechi NU ... greseli facem cu totii ... nu??? ... atunci de ce sunt condamnati doar o parte din acei indivizi care se arunca cu teasta inainte ... fara sa stie ca nu e bou sa aiba 2 coarne ca sa`l protejeze ...
Imi place ironia ... imi ironizez propria persoana ... in fata unei singure persoane ... care ma auzit spunand aceleasi lucruri ... dar ma priveste bland ... linistita imi raspunde " Ti`am zis eu " ... oricum am impresia ca mi`o va mai repeta :))) ... nu o sa pot niciodata sa`i multumesc pentru tot ... stie ca asa sunt eu si nu ma critica ... isi expune punctul de vedere si ma linisteste cand ma invart ca o fiara in cusca ... [ love u :* ] ...
Asta e doar parerea unei adolesente mult prea naiva pentru mediu inconjurator :D :)))) ...asta e... sunt ceea ce sunt un om pe pamant :) ...

[g.g. ... [ invat prea putin din greselile altora ... se pare ca am timp sa le fac eu pe toate :)))) ]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu