joi, 30 septembrie 2010

Leapsa ... Plictiseala ... Prostiile lu`Pasa etc ...

Sunt : un om pe pamant ...
As vrea : sa nu ploua si sa fiu afara acum :D
Pastrez : sticlutele de parfum :))) ... demnitatea
Mi-as fi dorit : sa fiu intr`un hamac la umbra ... lanaga marea ... :D
Nu imi place : sa nu mi se asculte opiniile
Ma tem : de caini
Aud : voci :))) ...
Imi pare rau : ca i`am spus lu` Pasa ca o sa fac postarea asta :)))
Imi plac : plimbarile ... nu foarte lungi ca ma dor piciorele :))
Urasc : prostia
Dansez : in fiecare zi
Cant : la dush :)))
Niciodata : nu am stare
Rar : .... :-??
Plang : nu plang
Nu imi place de mine : cand aberez :)))
Sunt confuza : cand ma trezeste cineva din somn :))
Am nevoie : pfff ... ce sa pun :-? ... o vacanta :)
Nu sunt multumita : de posturile astea tv :))) un film bun nu dau ...
Nu sunt : acasa prea des :))
Ar trebui : sa inchei chestia asta ...
nb ... [g.g.] ...


[ 10x :))) ]

5 comentarii:

  1. auzi voci fir-ai a draq :)) si ce-ti zic vocile astea?:)) k tu esti sanatoasa ah?:)))))
    *::*

    RăspundețiȘtergere
  2. lanaga marea ?? ar trebui sa existe si ''ar trebui:sa inveti sa scrii'' ;)) no offense

    RăspundețiȘtergere
  3. vai dar mersi :X ... esti salvarea tuturor velor care scriu pe aici ... ce ne`am face fara tine ... :)))=))) ... de fapt esti ridicol :))

    RăspundețiȘtergere
  4. celor* poate nu intelegi ... de fapt iti dau ocazia sa mai zici ceva :))=))

    RăspundețiȘtergere
  5. mai e ceva de zis ? ai gresit si in acel reply...dar ma rog..nu am ce sa mai zic ca nu obisnuiesc sa port conversatii cu asemenea persoane...peace

    RăspundețiȘtergere