miercuri, 17 martie 2010

Zvonuri, barfe si altele ...


Nu stati linistiti ca nu o sa scriu ultimile barfe pe luna martie ... pentru ca nu imi pasa.Ma gandeam sa va dau un sfat ... daca tot aveti asa o imaginatie bogata si din orice chestie faceti sa se nasca ceva ... duceti`va la jurnalism (pt cei care dau anul acesta) ... pentru ceilalti reorientati`va ... Am tacut crezand ca totul are o limita ... si credem ca o sa vi se aplece de la atata cacat pe care l`ati mancat ... dar continuati ... nu stiu acum ... poate ca si eu am dat frau liber imaginatiei voastre ... dar God 8- ... nici in halul asta ... atat de mult va intereseaza viata mea ;;) ... dar vai sunt onorata ce pot sa zic ... unele chestii sunt ilogice ... dar de ce sa intram intr`un subiect tabu :)) ... nimeni nu intreaba "cum asa?"sau "de ce?" ... domniile voastre s`au uitat la propriile lor persoane??? ... stiti sa analizati omu` din cap pana-n picioare si sa criticati ... dragii de voi ... eu zic ciocu` mic ... vedeti ca sigur aveti ceva mai important de facut ... inclusiv voi,persoanele care le credem "aproape" ...


g.g. [vreti sa faceti cva pt mine ??? ... faceti infarct :) ... ]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu