sâmbătă, 26 iunie 2010

tsss ... Tensiune ... Decizii ...


Cateva zile si vom intra in normal 8-> ... sa treaca bacu` ... bine si admiterea (grea decizie aici:)))... si suntem liberiiii :D:D ... si cum deja unii au scapat cu bine ... sigur asa va fii si la noi ... am neglijat tot ... si sper ca vom reveni in forta :D ... schimbarile care au survenit pe parcursul catorva luni au fost de toate tipurile ... asta e cu bune cu rele :D ... orgoliul mi`a fost hranit :D ... si acum e bine ...

Rautatile unoara nu ne atig (si cei care au facut`o isi primesc pedeapsa divina:))) razbunarea nu are rost ... si nici nu va veni din partea mea)... cel putin pe mine ... cum nu ma va atinge nimic :D ... starea mea de buna de spirit e ca un scut :D ...

Toti visam la mare ... asa ca asteptam plecarea cu moralul ridicat ... si gata de facut bagaje :))) ... mai avem de asteptat si de mancat :)) ...


g.g [ Daca am cunoaste viitorul , ce rost ar mai avea existenta noastra ??? ] ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu