luni, 10 mai 2010

Naufragiu ...


Pff ... incep cu aceeasi remarca ... frate ce a trecut timpu`... s`a mai dus o proba la bac ... pnm ... banchet :X:X:X ... asta astept cu nerabdare ... dar refuz sa ma gandesc la sfarsit ... sfarsitul anului scolar ... nu altceva ... raman doar amintirile ... amintiri placute ... de retrait ... o sa imi fie atat de dor ...

Si pentru ca sunt eu ... sunt bagata in alta incurcatura ... de data asta strict legata de mine ... caruia sper sa`i gasesc o rezlvare cat mai repede ... nu vreau "victime"colaterale ... nu vreau nimic ... trebuie sa ma conving ... starea asta de whatever ... nu e tocmai prielnica ... dar asta e ... daca ceva poate sa merga prost , va merge :))

Astazi a fost o zi frumoasa ... am umblat juma`de zi cu fetele ... si ne`am adus aminte de ce eram odata ... dar lumea s`a schimbat ... noi ne`am schimbat ... din fetitele din curtea scolii ... la ceva mai serios de atat :))) cred :))) ... ne`am schimbat ... dar nu ne`am ingropat sufletul de copil ... [miss u] ...


timpul nu mai are rabdare ...


g.g. [face the truth] ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu