duminică, 4 aprilie 2010

Lazy ... crazy ... days of spring

 He he ... Inainte de toate vreau sa urez un Paste fericit tuturor ! Sper ca Iepurasul sa va aduca tot ce va doriti ... [ :) ] 

 Pe strada mea se pare ca a iesit soarele ... si la propriu si la figurat ... de Flori am facut un gratarel ... [ Massy sa zici ms ca am avut grija de tine :)) ] ... cu ai mei ma inteleg din ce in ce mai bine ... iar prietenii ... super tare frate ! Mie una imi place foarte mult gasca in care sunt acum ... si ma simt foarte bine in cercul asta :) Luv iu buey ;)) 

 Astazi ... ca tot e Pastele ... sarbatorim ca la carte bineinteles ... ziua toata lumea in famile ... diseara gratar , bautura , dezmat , orgie etc :))) iar maine ... ca tot e ziua lu' sys ... mergem la munteeeeeeee !! :>

Deci ... s-o facem lata fratilooor !!!

P.S. : Revenim cu perlele de la gratar si de la munte ... pana una alta ... " nu uitati sa Pasteti uniform gazonul " :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu